Infolinia w godz.od 10 do 18
Warunki sprzedaży w sklepie Butypoznan.pl

Spis treści

 

  1. Oferta

  2. Realizacja zamówienia

  3. Płatność

  4. Wysyłka

  5. Rabaty dla stałych klientów

  6. Opinie o sklepie

  7. Odbiór osobisty

  8.  Wymiany i zwroty

    1. Zakup na odległość bez mierzenia obuwia

    2. Zakup w sklepie stacjonarnym po zapoznaniu się lub przymierzeniu obuwia

  9. Podział obuwia ze względu na miejsce i sposób użytkowania

  10. Reklamacje

  11. Prawa autorskie

  12. Przesyłki zagraniczne

  13. Właściciel

 

 


 

1. Oferta

 

1.1. Kolory obuwia

Kolory obuwia prezentowane na zdjęciach mogą się nieznacznie różnić od koloru rzeczywistego, wynika to z zastosowania przekazu cyfrowego obrazu. Dlatego nie przyjmujemy reklamacji ze względu na odmienny od zamawianego odcień obuwia (chyba, że z naszej winy został wysłany zły towar).

 

1.2. Dostępność towaru

Obuwie przez nas prezentowane jest również wystawione w sklepach stacjonarnych. Istnieje więc możliwość, że zakupiona para była już wcześniej mierzona. Jeżeli posiadamy więcej niż 1 parę w danym rozmiarze i kolorze to wysyłamy niemierzoną, ale kupując obuwie, może się zdarzyć, że dana para była mierzona. Na specjalne życzenie, możemy przed zakupem sprawdzić i potwierdzić, czy mamy parę niemierzoną, ale zajmuje nam to do 24 godzin.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

2. Realizacja zamówienia

 

Towar sprzedawany w sklepie internetowym jest równocześnie wystawiany w sklepach stacjonarnych i mogą zdarzyć się nieliczne przypadki, kiedy towar zostanie równolegle sprzedany przez Internet i w sklepie stacjonarnym.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji transakcji w przypadku wystąpienia jednej z takich sytuacji. Równocześnie zapewniamy, iż dokładamy wszelkich starań, aby aktualizacje były wprowadzane możliwie szybko i nie dopuszczać do sytuacji, w której musimy anulować transakcję.

Do każdej przesyłki załączony jest paragon zakupu. Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, ale informację o tym należy zaznaczyć przy składaniu zamówienia ("Chcę otrzymać: fakturę VAT" w drugim kroku procesu zamawiania).

Zamówienie realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty i ewentualnego sprowadzenia produktu/ów.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

Aby jeszcze bardziej ułatwić zamawianie butów w naszym sklepie, wprowadziliśmy możliwość składania zamówień telefonicznie i mailowo.

 

  • Zamówienia telefoniczne.

    Zamówienia telefoniczne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 18:00 pod numerem telefonu +48 61 666 13 56. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie marki i symbolu buta oraz preferowanego rozmiaru, koloru. Jeżeli towar będzie dostępny, zostaną Państwo poproszeni o podanie adresu do wysyłki, telefonu kontaktowego oraz adresu e-mail osoby zamawiającej. Podobnie jak w standardowym zamówieniu internetowym, istnieje możliwość przedpłaty na nasze konto bankowe oraz zapłaty przy odbiorze.

 

  • Zamówienia e-mailowe.

    Wiadomości e-mail można wysyłać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak zostaną one przyjęte do realizacji dopiero w godzinach pracy działu wysyłkowego. E-mail z zamówieniem powinien zawierać:
    * symbol zamawianego buta, jego rozmiar i kolor
    * imię i nazwisko oraz adres, na jaki mamy wysłać paczkę
    * informację o preferowanym sposobie zapłaty (przelew lub zapłata przy odbiorze)
    * telefon kontaktowy
    Po przyjęciu zamówienia będziemy się z Państwem kontaktować mailowo bądź telefonicznie

 

Uwaga! Składając zamówienie przez telefon/wiadomość SMS/wiadomość e-mail, jednocześnie akceptują Państwo niniejszy Regulamin.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

3. Płatność

 

3.1. Sposoby płatności

Preferowanym przez nas sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe. Dla naszych klientów udostępniamy również możliwość zapłacenia przy odbiorze (tzw. paczki pobraniowe).

 

3.2.

Prosimy o wpłaty zaraz po zamówieniu obuwia. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 5 dni od zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty za zamówienie po upływie tego terminu, zastrzegamy sobie możliwość jego anulowania.

 

3.3.

W tytule przelewu prosimy podać tylko numer zamówienia (znajduje się on w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia).

 

 Przewiń do góry strony

 


 

4. Wysyłka

 

4.1.

Z uwagi na gwarancję szybkości i jakości dostawy, standardowo towar wysyłamy kurierem poczty polskiej.

4.2.

Kupujący przy składaniu zamówienia wybiera sposób dostawy oraz płatności.

 

 

4.3. Cennik dostaw (podczas składania zamówienia, aktualna cena wysyłki dodatkowo pojawia się w koszyku i jest doliczana do kwoty zamówienia): 

 

 cennik

 

 

 

Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w godzinach 10:00 - 15:00, dlatego prosimy o podanie adresu dostawy, pod którym będą mogli Państwo odebrać przesyłkę. 

Po dostarczeniu przesyłki do Paczkomatu przesyłka czeka na odbiór 3 dni, potem przez kolejne 11 dni jest do odebrania z najbliższej filii firmy InPost, dlatego osoby nie mające pewności, czy zdążą w ciągu 3 dni odebrać paczkę z wybranego Paczkomatu prosimy o skorzystanie z alternatywnych form wysyłki celem uniknięcia nieporozumień.

 

4.4. Przesyłki pobraniowe

Przesyłki za pobraniem o wartości większej niż 400zł wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Takie paczki są ubezpieczone do kwoty 5000zł, co eliminuje ryzyko straty pieniędzy w przypadku zagubienia przesyłki.

Zamówienia złożone w sklepie Butypoznan.pl z wybraną opcją przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej DPD są przez nas potwierdzane telefoniczne. W trosce o dobro naszych klientów nie wysyłamy paczek pobraniowych bez uprzedniego potwierdzenia telefonicznego.

 

4.5. Terminy dostaw paczek

a. DPD - 1 do 2 dni

b. Poczta Polska - 1 do 2 dni

c. Paczkomat - 1 do 5 dni

 

4.7.

Każde zamówienie w naszym sklepie jest umową kupna-sprzedaży. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską lub firmę kurierską do nas, zostają Państwo obciążeni dodatkowymi kosztami (koszt przesyłki do adresta + zwrot do nadawcy). W przypadku braku chęci uregulowania takiej kwoty sprawa zostanie skierowana na drogę cywilno-prawną.

 

 Przewiń do góry strony


 

5. 5% rabatu dla stałych klientów!

 

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wprowadziliśmy w naszym sklepie ButyPoznan.pl system rabatowy, dzięki któremu praktycznie każde kolejne zamówienie złożone i zrealizowane w naszym sklepie powoduje zwiększenie rabatu na kolejne zakupy i tak aż do osiągnięcia maksymalnego poziomu rabatu dla stałych klientów (5%). Rabat nie jest przyznawany za złożenie jednorazowego dużego zamówienia, ale jest przyznawany na podstawie sumy wartości wszystkich zakupów zrealizowanych w naszym sklepie ButyPoznan.pl, w następujący sposób:

 

  • Suma zakupów w sklepie przekracza 250 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 1%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 500 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 2%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 1000 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 3%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 1500 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 4%
  • Suma zakupów w sklepie przekracza 2500 zł - rabat na kolejne zamówienie wynosi 5%

   
System rabatowy nie jest ograniczony czasowo i osiągnięte rabaty zostają już na zawsze. Zarejestrowanie się jest warunkiem skorzystania z systemu rabatowego, tylko użytkownik zarejestrowany może gromadzić dane o wartości zakupów co jest podstawą naliczenia rabatu.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

6. Jeżeli chcesz poznać opinie o naszym sklepie - odsyłamy do portalu Ceneo, na łamach którego nasi klienci ocenili nasz sklep:

 

Opinie o sklepie na portalu Ceneo

 

 Przewiń do góry strony

 


 

7. Odbiór osobisty

 

7.1.

Zamówione obuwie można odebrać osobiście w Poznaniu przy ul. 27 Grudnia 21 (wejście od strony podwórka) od poniedziałku do piątku w godzinach od 11 do 17.

 

7.2.

Paczka wydawana jest po wcześniejszym uregulowaniu należności. Wydawane obuwie przekazywane jest zapakowane (owinięte w folię stretch i oklejone taśmą) - przed odbiorem nie ma możliwości odpakowania butów. Jeżeli po rozpakowaniu paczki Kupujący stwierdzi, że towar nie spełnia jego oczekiwań to podlega standardowej procedurze "Wymiany i zwrotu" opisanej w regulaminie.

 

7.3.

Przy odbiorze osobistym akceptujemy jedynie płatność gotówką przy odbiorze (nie akceptujemy kart płatniczych oraz przedpłat). Prosimy także o przyniesienie odliczonej kwoty.

 

7.4.

Jeżeli ma zostać wystawiona faktura VAT na zakupione obuwie - prosimy o wysłanie e-maila przed odbiorem osobistym. Jeżeli nie dostaniemy takiej informacji, zostanie dołączony paragon. Jeżeli Kupujący wyrazi chęć otrzymania faktury dopiero podczas odbierania paczki, to fakturę będzie można odebrać w terminie późniejszym - po 2 dniach roboczych.

 

7.5.

Przed odbiorem osobistym prosimy o potwierdzenie dostępności towaru i odbiór dopiero po potwierdzeniu z naszej strony, że towar mamy na miejscu. Odbierając zamówione obuwie należy podać numer zamówienia celem jego identyfikacji.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

8.a Wymiany i zwroty (zakup na odległość bez mierzenia obuwia)

 

 

 

Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta: konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem określonych w art. 33, art. 34, ust. 2 i art. 35.

Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

8.1. W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami: 

 

  • wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy

  • wymieniane lub zwracane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania

  • do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu

  • Dla zamóweń powyżej 120zł Sprzedawca umożliwia dokonanie bezpłatnego zwrotu poprzez pocztę polską udostępniając Klientowi przedpłaconą etykietę nadawczą. Klienci którzy zakupili obuwie c cenie niższej niż 120zł mogą skorzystać z opcji przedpłaconej etykiety, jednakże, dla nich bezpośredni koszt doręczenia obuwia do Sprzedawcy wyniesie 10zł.

  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

 

 

8.2. W przypadku sprzedaży niekonsumenckiej istnieje możliwość wymiany zakupionego obuwia pod następującymi warunkami: 

 

  • wymiana następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy

  • buty, na które następuje wymiana muszą być w tej samej cenie lub wyższej od wymienianych

  • wymieniane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania

  • do wymienianego obuwia dołączony jest oryginał faktury VAT

  • karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

 

 

 

8.3. Procedura darmowego zwrotu

 

Krok 1. Klient decydując się na zwrot lub wymianę powinien wejść na stronę poczty polskiej klikając w obrazek: Darmowy Zwrot

Krok 2.  Następnie powinien wygenerować etykietę wpisując dane nadawcy oraz wydrukować otrzymaną etykietę nadawczą

Krok 3. Następnie należy spakować paczkę ze zwracanymi butami, pamiętając o włożeniu do środka formularza Zwrotu/Wymiany raz oryginału paragonu.

Krok.4. Wydrukowaną etykietę nadawczą należy umieścić na przygotowanej paczce

Krok 5. Paczkę należy zanieść do wybranej placówki pocztowej pozostawiając ją do nadania.

Darmowy zwrot

 

 W przypadku odesłania zwracanych butów na własny koszt, paczkę z wymienianym/zwracanym obuwiem należy odesłać tylko i wyłącznie na adres podany poniżej (adres widnieje również na formularzu zwrotu/wymiany dołączanym do zamówień). Przesyłka powinna zawierać:

  • zakupione obuwie, 
  • oryginalny karton, 
  • oryginał dowodu zakupu (paragonu) wraz z informacją kto nadaje przesyłkę oraz w jakim celu.

Zwroty wysyłane bez informacji o nadawcy przesyłki nie będą rozpatrywane do czasu uzupełniania brakujących danych. Paczki wysłane na inny adres niż podany niżej nie są odbierane i wracają do Nadawcy, powodując niepotrzebnie dodatkowe koszty.

 

8.4.

 

Kupujący ma prawo w ciągu 14 dni od otrzymania paczki dokonać jej zwrotu lub wymiany obuwia. Po odesłaniu obuwia kupujący ma  3 miesięce na określenie na co chce wymienić odesłany towar. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni.  

 

 

8.5. Adres, na który należy wysłać wymianę/zwrot w przypadku zrezygnowania z darmowego zwrotu oferowanego przez Sprzedawcę:


Butypoznan.pl
ul. 27 Grudnia 21
61-737 Poznań

Uwaga! Wysłanie przesyłki na inny adres niż wyżej wymieniony (w tym na ul. Promienistą) wiąże się ze znacznym opóźnieniem w wymianie/zwrocie (ok 2 tygodni) obuwia lub może narazić Państwa na dodatkowe koszty związane z nieodebraniem przez nas przesyłki i zwrotem do adresata. Zdarzało się też, że paczki wysłane na inny adres niż 27 Grudnia 21 ginęły. Jeżeli paczka nie trafia do naszej siedziby to nie jesteśmy w stanie odpowiadać za takie przesyłki. Ewentualne reklamacje należy wtedy wyjaśniać z pocztą lub innym przewoźnikiem.

 

8.6.

Działamy w obrocie bezgotówkowym, dlatego nasza firma nie przyjmuje żadnych przesyłek pobraniowych. Osoby, które przyjmują paczki nie dysponują jakąkolwiek gotówką, którą mogliby opłacić przesyłkę pobraniową. Prosimy nie próbować w ten sposób przesyłać do nas paczek, bo narazi to Państwa na dodatkowe koszty związane z wysyłką przesyłki w obie strony.

 

8.7.

Do paczki ze zwracanymi/wymienianymi butami musi być dołączony wypełniony i wydrukowany formularz zwrotu/wymiany, o którym piszemy w punkcie 10.2. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań bądź wątpliwości, prosimy o kontakt pod adresem e-mail info@butypoznan.pl

 Przewiń do góry strony

 


 

 

8.b Wymiany i zwroty (zakup w sklepie stacjonarnym po zapoznaniu się lub przymierzeniu obuwia)

 

8.B.1.

Nie przyjmujemy zwrotów obuwia zakupionego w sklepach stacjonarnych. Prosimy o przemyślane decyzje. Po ustaleniu ze Sprzedawcą możliwa jest Wymiana w ciągu 3 dni od dnia zakupu na produkt w tej samej cenie lub droższy.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

9. Podział obuwia ze względu na miejsce i sposób użytkowania

 

Obuwie modne

Obuwie zaprojektowane i wykonane do okazjonalnego użytkowania, w którym modny wygląd jest najważniejszy

 

Obuwie domowe

Obuwie zaprojektowane i wykonane tak, aby miało odpowiednią wytrzymałość i zapewniało komfort podczas użytkowania wewnątrz, dookoła domu; nieodpowiednie do użytkowania jako obuwie miejskie i nie gwarantuje ochrony przed złymi warunkami atmosferycznymi i środowiska

 

Obuwie do użytku w niskiej temperaturze

Obuwie zaprojektowane i wykonane tak, by zapewnić szczególną ochronę użytkownikowi podczas użytkowania w temperaturze poniżej zera na lodzie lub śniegu, lub powierzchniach zamarzniętych

 

Obuwie sportowe ogólnego przeznaczenia

Obuwie zaprojektowane i wykonane jako przydatne do noszenia podczas różnorodnej niespecjalistycznej aktywności sportowej, tj. joggingu, amatorskiego uprawiania sportów z rakietami lub gier boiskowych, takich jak gry podobne do koszykówki, i lekkiego, ogólnego treningu

 

Obuwie ortopedyczne

Obuwie używane w celach terapeutycznych przy określonych schorzeniach stopy.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

10. Reklamacje


Większość naszego obuwia wykonana jest ze skóry naturalnej, i tak jak każdy materiał naturalny może nie zachować identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowywało właściwy wygląd prosimy o jego konserwację:

 

  • Skóra licowa - Przecierać szmatką. Po wyczyszczeniu stosować pasty i kremy zgodnie z kolorem wierzchu.
  • Nubuk, welur - Delikatnie szczotkować. Można stosować impregnaty w aerozolu. Nie używać past i kremów.
  • Skóra ekologiczna - Przecierać szmatką. Nie zaleca się stosowania past, ale można stosować środki w aerozolu do skór syntetycznych

 

Warunki reklamacji:


Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży.

Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być:

 

  • Obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany.
  • Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy)
  • Wygoda obuwia
  • Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia.
  • Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych.
  • Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia.
  • Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków.

 


    Zasady użytkowania i konserwacji obuwia:

 

  • Wkładaj i zdejmuj buty zawsze rozsznurowane
  • Sznuruj buty zawsze - unikniesz przetarcia zapiętków
  • Czyść buty powierzchniowo przy użyciu wilgotnej szmatki lub gąbki - a szczególnie obuwie zimowe. Bezpośrednio po przyjściu do domu, należy usunąc wilgotną ściereczką pozostałości soli, błota i środków chemicznych używanych na ulicach, aby nie dopuścić do ich zaschnięcia - robią się wtedy nieodwracalne w skutkach narośla i zgrubienia na obuwiu.
  • Pamiętaj o codziennej konserwacji obuwia.
  • Unikaj przemoczenia obuwia, zwłaszcza skórzanego, jeśli jednak to nastąpki susz obuwie w temperaturze pokojowej, wyjmij sznurowadła, wypchaj buty papierem i pozostaw do całkowitego wyschnięcia. Nie używaj suszarek, kaloryferów, piecyków itp.
  • Po całkowitym wyszczotkuj buty (ze skóry typu welur, nubuk), a inne wypastuj pastą obuwniczą przeznaczoną do danego rodzaju skóry.
  • Zabrania się prania obuwia - pozbawia to skórę elastyczności, powoduje jej pękanie oraz osłabia spoiny kleju, ściegi szycia itp.
  • Obuwie noszone codziennie łatwo ulega zniszczeniu


    Obuwie z podszewką naturalną (skóra, materiał tekstylny) może odbarwiać.

 

10.1.

Wszystkie produkty zakupione do dnia 25.12.2014r. objęte są 24-miesięczną gwarancją, która oparta jest na podstawie Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U. Nr 141, poz.1176).

Obuwie zakupione po 25. 12.2014 r w przypadku reklamacji rozpatrywane będzie zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)

 

10.2.

Jeżeli uważasz, że zakupione przez Ciebie w naszym sklepie obuwie nie spełnia warunków gwarancji, którymi produkt jest objęty to:

  • ściągnij formularz reklamacyjny w formacie Word (.doc) - KLIKNIJ TUTAJ lub w formacie Acrobat Reader (.pdf) - KLIKNIJ TUTAJ
  • wydrukuj i wypełnij uważnie formularz reklamacyjny
  • odeślij reklamowane obuwie wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem na adres:

          Butypoznan.pl
          ul. 27 Grudnia 21
          61-737 Poznań

  • w ciągu 14 od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji. 

 

10.3.

Obuwie wysyłane do reklamacji musi być wyczyszczone. W przeciwnym wypadku, zabrudzone obuwie zostanie odesłane do nadawcy na jego koszt.

 

10.4.

W przypadków sporów dążymy do ich polubownego rozwiązania. Wszelkie spory wynikające z realizacji transakcji w naszej firmie będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy za względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

10.5.

W przypadków uznania reklamacji za zasadną i niemożliwości doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową, w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony lub zwrócone zostaną środki

10.6.

W przypadków sporów dążymy do ich polubownego rozwiązania. Wszelkie spory wynikające z realizacji transakcji w naszej firmie będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy za względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

 

 

 Przewiń do góry strony

 


 

11. Prawa autorskie



Prawa autorskie do wszystkich materiałów w tym w szczególności zdjęć prezentowanych produktów należą do firmy Fastima, 60-288 Poznań, ul. Promienista 5/2. Jakiekolwiek Wykorzystywanie lub kopiowanie tych materiałów, w szczególności zdjęć produktów bez zgody firmy Fastima jest łamaniem tychże praw i podlega karze.

W stosunku do wykrytych przypadków łamania praw autorskich będziemy wyciągać konsekwencje i kierować sprawę na drogę postępowania sądowego (przekazywać sprawy odpowiednim organom.)

 

 Przewiń do góry strony

 


 

12. Przesyłki zagraniczne


Nasza oferta skierowana jest w głównej mierze do odbiorców polskich i specjalizujemy się w obsłudze wysyłek na terenie Polski. Na specjalne życzenie klienta istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę.

Koszty przesyłek zagranicznych zależą od kraju i podane są w osobnym miejscu podczas procesu składania zamówienia. Przesyłki zagraniczne realizujemy za pomocą Poczty Polskiej lub firm kurierskich, z którymi mamy zawarte umowy.

Płatności w przypadku zamówień zagranicznych można realizować przelewem na konto lub za pomocą serwisu Płatności.pl, który daje możliwość płacenia kartą oraz obniża koszty dokonanie przelewu jaki ponosi Kupujący płacąc z zagranicznego konta.

W przypadku zamówień zagranicznych koszt przesyłek jest stosunkowo wysoki - dlatego prosimy o dobre przemyślenie zakupów.

Wymiany i zwroty realizujemy tak samo jak w przypadku wysyłek krajowych.

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby produkty przez nas wysyłane były najwyższej jakości oraz zgodne z ofertami sprzedaży. Ponieważ jednak koszty wysyłek są stosunkowo wysokie do cen naszych produktów, a nasze produkty wykonane są ze skóry naturalnej, a nie z tworzywa i nigdy nie będą w 100% powtarzalne to zastrzegamy sobie, że za wysyłane przedmioty odpowiadamy jedynie do wysokości kosztów wysyłki krajowej wg cennika Poczty Polskiej.

 

 

 Przewiń do góry strony

 

 


 

13. Właściciel

 

Sklep internetowy, działający pod adresem, www.butypoznan.pl, prowadzony jest przez Fastima Marcin Wajda, ul. Promienista 5/2, 60-288 Poznań, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

 Przewiń do góry strony

 


 

 

Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Butypoznan.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety oceny procesu składania zamówienia, ankiety oceny realizacji zamówienia oraz ankiety oceny produktu (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

 


  

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel